فعالیت مجدد کارگروه تخصصی انرژی پالایشگاهها در سال جدید

شانا_ گروه پالایش و پخش: کارگروه تخصصی انرژی پالایشگاهها با چشم انداز بهینه سازی و مدیریت هوشمندانه انرژی امسال دوباره فعال می شود.

به گزارش خبرنگار شانا این کارگروه به ریاست مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و متشکل از مدیران ستادی و شرکتهای پالایشی کشور است که با هدف افزایش بهره وری تولید و مصارف چندی است آغاز به کار کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و رئیس این کارگروه با تاکید بر اهمیت موضوع مصرف انرژی در شرکتهای پالایشی خواستار فعالیت دوباره این کارگروه در سال جاری شده است.

سعید محجوبی بر همین اساس و با توجه به اقدامات انجام شده و کسب تجارب مفید در پالایشگاه آبادان در بخش مدیریت انرژی، مهدی رشیدی، رئیس واحد مدیریت انرژی این شرکت را به عنوان عضو جدید کارگروه و نماینده خود نیز معرفی کرده است.

بر اساس این گزارش، قرار است کارگروه انرژی شرکتهای پالایشی با رویکرد ارزیابی عملکرد، هدفگذاری، شناسایی ظرفیتهای صرفه‌جویی، تبادل تجربیات و اقدامات انجام شده در پالایشگاهها، تدوین نقشه راه مدیریت انرژی، اجرای پروژه های نقشه راه، ارزیابی پیشرفت پروژه ها و به رسمیت شناختن دستاوردها در سال جدید فعالیت کند.

همچنین تکمیل سامانه بانک اطلاعاتی مدیریت انرژی، برگزاری دوره های آموزشی ممیزی انرژی به منظور تربیت کارشناسان ممیز، انجام ممیزی انرژی در پالایشگاهها، هماهنگی جهت شرکت در سمینارهای مرتبط و... نیز از جمله برنامه های این کارگروه تعریف شده است.

کد خبر 215221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =