۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
  • کد خبر: 215230
تعمیرات اساسی پالایشگاه فجرجم آغاز شد

شانا_گروه گاز: تعمیرات اساسی در شرکت پالایش گاز فجرجم بر اساس برنامه ریزی سالانه آغاز شد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم در بازدید از تاسیسات پالایشی این شرکت گفت: بر اساس برنامه ریزی سالانه عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه آغاز وطبق برنامه ادامه خواهد یافت.

رحیم اسلامی افزود: عملیات تعمیرات اساسی که از 20 فروردین ماه شروع شده است، انتظار می رود تا 20 مهرماه سال جاری به پایان برسد.

وی ادامه داد: برنامه تعمیرات اساسی با هماهنگی واحدهای مربوطه و اعلام آخرین اقلام مورد نیاز تعمیرات اساسی در نشستی با مسولان اعلام شده است و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم با تاکید بر ضرورت توجه به مسایل ایمنی  والزام های اچ.اس.ای در عملیات تعمیرات اساسی اظهار کرد: همه کارگران و کارکنان می بایست به مسایل ایمنی توجه کافی داشته باشند.

وی تصریح کرد: هیچ گونه کار ناایمن وشتاب زدگی درعملیات تعمیرات اساسی از نیروهای انسانی پذیرفته شده نیست ودر این ارتباط نهایت جدیت را باید داشته باشیم.

اسلامی با قدردانی از تمام کارکنان وکارگران تعمیرات اساسی و بخش های دیگر، ابراز امیدواری کرد که همه واحد ها با اتکا به خداوند متعال ودانش و تجربه بدست آمده، بتوانند تعمیرات اساسی را در 6 ماه نخست سال  با موفقیت به پایان ببرند.

شرکت پالایش گاز فجر جم نزدیک به 27 درصد گاز کشور را تامین می کند وهر ساله تعمیرات اساسی این شرکت به عنوان بزرگترین پالایشگاه گازی کشور از اواخرفروردین ماه تا اواخر مهر ماه به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 215230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =