4 مجتمع پتروشیمی امسال به بهره برداری می رسد

شانا_ گروه پتروشیمی: معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: امسال 4 مجتمع پتروشیمی واردمدار تولید خواهند شد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد:  تکمیل و ساخت طرحهای پتروشیمی به عنوان یک اولویت در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار دارد و در این مسیر، امسال 4 مجتمع پتروشیمی به بهره برداری خواهند رسید.

عباس شعری مقدم افزود: فاز 2 پتروشیمی کاویان، پتروشیمی لرستان و مجتمعهای پتروشیمی کردستان و مهاباد با برنامه ریزیهای انجام شده، امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: امید است با تامین بموقع منابع مالی و نیز تجهیزات مورد نیاز و همچنین تامین خوراک مورد نیاز این مجتمعها امسال بتوانیم ظرفیت تولید را در صنعت پتروشیمی  افزایش دهیم.

به گزارش شانا معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی پیش از این به شانا گفته بود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی همیشه از سرمایه گذاران برای مشارکت در طرحهای این صنعت دعوت به عمل آورده و آماده هرگونه همکاری و حمایت از سرمایه گذاران است.

عباس شعری مقدم  با بیان این که همکاری با بانکها وارد مرحله ای جدید شده است گفت: همکاری بانکها می تواند با توجه به فضای مطلوب جاری در کشور، زیرساختهای توسعه صنعت پتروشیمی ایران را به عنوان یک صنعت سود آور که دارای ارزش افزوده بالاست در اقتصاد ملی تقویت کند.

بر پایه این گزارش، پتروشیمی لرستان چندی پیش نخستین محموله خوراک را برای تولید اولیه دریافت کرد.

کد خبر 215323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =