نخستین مانور عملیاتی امسال خطوط لوله و مخابرات برگزار شد

شانا_ گروه پالایش و پخش: نخستین مانور عملیاتی اطفای حریق خطوط لوله و مخابرات نفت در سال جدید در مرکز انتقال نفت چشمه شور (از مراکز تابعه منطقه تهران) برگزار شد.

به گزارش شانا، این مانور با حضور گروههای امدادی و تیم پزشکی و با اهداف ارتقای میزان آمادگی کارکنان در مواجهه با سوانح، بررسی توانمندی کارکنان و کارشناسان در اطفای حریق، کسب آمادگی و هماهنگی لازم میان کارکنان و . . . برگزار شد.

مسئول آموزش و ایمنی خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران گفت: این مانور با قابلیت ظرفیت سازی برای مقابله با مخاطرات طبیعی، با اتکا به تجربیات گذشته در مرکز انتقال نفت چشمه شور برگزار شده است.

رضا افشار برگزاری اینگونه مانورها را در افزایش آمادگی نیروها مفید دانست و افزود: در زمان اجرای مانور، نیروهای امداد و نجات با آمادگی کامل در محل حادثه حاضر شدند و زمان رسیدن نیروها به منطقه در حد استاندارد بوده است.

به گزارش شانا مرکز انتقال نفت چشمه شور در سال 1336 در استان قم تاسیس شد. فاصله آن از مرکز انتقال نفت قبلی (تأسیسات قم) 70 کیلومتر و تا مرکز انتقال نفت بعدی (رسید و ارسال) 68 کیلومتر است. دو رشته خط لوله به قطرهای 10 و 16 اینچ به این مرکز وارد و خارج می شود.

کد خبر 215376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =