۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
  • کد خبر: 215393
تعویض و ایمن سازی بخشی از خط لوله اول سراسری

شانا_ گروه گاز: عملیات تنش زدایی، ایمن سازی و تعویض بخشی از خط لوله اول سراسری با هدف انتقال پایدار و ایمن گاز، با توجه به رانشی بودن زمین در محدوده تنگ نالی انجام شد.

به گزارش شانا مدیر منطقه یک شرکت عملیات انتقال گاز ایران گفت: با توجه رانشی بودن زمین منطقه تنگ نالی که از نقاط سخت گذر با شیب بسیار تند در مسیر خط لوله اول سراسری است، عملیات تنش زدایی و تعویض لوله و پوشش آن توسط پرسنل عملیات خط لوله منطقه انجام شد.

عبدالحسین کوتکی افزود: با تعریف پروژه ایمن سازی، تنش زدایی و تعویض خط لوله یاد شده با هدف حذف و کاهش ریسکهای احتمالی (با توجه به اهمیت بسیار بالای خط لوله مذکور در انتقال گاز کشور)، این عملیات بدون اختلال در روند انتقال گاز و در شرایط کاملا ایمن انجام شده است.

وی اظهار داشت: پس از اجرای عملیات حفاری و خاکبرداری، این عملیات اجرایی شد و  135 متر از خط لوله 42 اینچ سراسری اول و 132 متر از خط 24 اینچ بای پاس حفاری و تنش زدایی شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال 93 با انجام برنامه ریزی مدون و منظم بتوانیم گام مهمی در پایدارتر کردن انتقال گاز که رسالت اصلی مناطق عملیاتی است، برداریم.

کد خبر 215393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =