ثبت 180 هزار تماس مردمی در سامانه 09627

شانا_ گروه پالایش و پخش: نزدیک به 180 هزار تماس مردمی پارسال در سامانه 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ثبت و پاسخ داده شد.

به گزارش شانا،رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اهمیت سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان برای برطرف کردن مشکلات آنها، افزود: این مرکز، پاسخگوی سئوالهای مختلف با محوریت سوخت از جمله تامین، توزیع، مصرف و پیگیری و رسیدگی به مواردی دیگر بویژه کارت هوشمند سوخت است.

داود عربعلی گفت: پیگیری صدور کارت هوشمند سوخت،فعال سازی رمز کارت، درخواست صدور المثنای کارت سوخت،ثبت شکایت از جایگاههای سوخت و ارجاع آن به واحد مسئول پیگیری،از جمله مواردی است که از طریق مردم به سامانه 09627 ارجاع می شود.

وی تصریح کرد: 09627 به منظور رسیدگی به درخواستها و گلایه های مردم در سال 89  راه اندازی شد و در فاز نخست هدفمندی یارانه ها عملکرد خوبی داشت.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: این مرکز با بهره گیری از نیروهای آموزش دیده و مجرب در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیز تلاش می کند همچون مرحله نخست اجرای این قانون،عملکرد مطلوبی داشته باشد و در همه مدت شبانه روز به پرسشهای مردم درباره موضوعهای مرتبط با این بخش پاسخ دهد.
کد خبر 215395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =