بسته های فرهنگی در مدارس همجوار خطوط لوله شمالغرب توزیع شد

شانا_ گروه پالایش و پخش: روابط عمومی منطقه شمالغرب به توزیع بسته های فرهنگی بین دانش آموزان مدارس واقع در مسیر خطوط لوله اقدام کرد.

به گزارش شانا رییس روابط عمومی منطقه شمالغرب خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: بیش از 4 هزار بسته فرهنگی شامل کتابچه راهنمای کشاورزان و دفترچه تکلیف ویژه دانش آموزان با عنوان «همیاران طلایی» بین دانش آموزان مدارسی که در مسیر خط لوله قرار دارند، توزیع شد.

سیدمهدی صفوی فرهنگ سازی و آشنا کردن همجواران خطوط لوله با موضوع هایی مانند رعایت حریم خطوط لوله، جلوگیری از حوادث غیر مترقبه در مسیر خط و حفظ و پایداری خطوط را از مهم ترین اهداف توزیع بسته های فرهنگی عنوان کرد.

وی ابراز کرد: با توزیع بسته های آموزشی همیاران طلایی که در هر صفحه از آن، پیام ها و جملاتی درباره رعایت حریم خطوط لوله نفت و خطرات ناشی از رعایت نکردن آن درج شده است، آگاهی دانش آموزان افزایش یافته و آنها نیز به نوبه خود این اطلاعات را به سایر اعضای خانواده منتقل می کنند.

به گزارش شانا با توجه به حساسیت آلودگی هوا و محیط زیست کنونی جامعه، بر ضرورت آشنایی مردم با خطوط لوله نفت و حوادث منجر به آلودگی های محیط زیست تاکید فراوان شده است.

پیشتر نیز مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در نشستی مشترک با مسئولان آموزش و پرورش در زمینه تدوین کتب درسی با موضوع حریم خطوط، بر آشنایی دانش آموزان با حریم خطوط و حوادث ناشی از رعایت نکردن این موضوع تاکید کرده بود.

کد خبر 215418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =