کسب 9 عنوان قهرمانی از سوی ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری

اهواز _ شانا _ گروه عمومی: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران از کسب 9 عنوان قهرمانی کشور در رشته های مختلف توسط ورزشکاران این باشگاه در سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب علیرضا مراد حاجتی در تشریح عملکرد پارسال این باشگاه گفت: با همت و تلاش مدیران، مربیان، ورزشکاران، این باشگاه پارسال موفق شد  9 عنوان قهرمانی به دست آورد.

 

وی افزود: قهرمانی های کشوری در رشته های وزنه برداری ، گلف، فوتسال بانوان، پاورلیفتینگ و پرس سینه ، کاراته ( سبک کیوکوشین ) کسب شد.

 

حاجتی ادامه داد: در رشته های والیبال آقایان، بدمینتون بانوان، فوتسال جوانان و بسکتبال نوجوانان و جوانان، عناوین قهرمانی استان خوزستان را به خود اختصاص دادیم و در فوتسال آقایان و تیراندازی موفق به کسب مقام سوم کشور شدیم.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران به حضور تیم وزنه برداری در مسابقات وزنه برداری آسیا اشاره و اظهار کرد: امسال با همه توان و با حضور ملی پوشان المپیکی خود در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم نماینده ای شایسته برای وزنه برداری کشور باشیم.

 

وی درباره برنامه تیم فوتبال این باشگاه توضیح داد: بعد از سقوط تیم فوتبال ملی حفاری به لیگ دسته دو کشور در سال گذشته ، با یک برنامه ریزی دقیق و انسجام تیمی با استفاده از مربیان مجرب شرایط برگشت و حضور تیم را در لیگ دسته یک فراهم کردیم و هم اکنون این تیم جزو سه تیم بالای جدول گروه (ب) مسابقات و یکی از گزینه های اصلی صعود به لیگ دسته یک باشگاههای کشور است.

 

حاجتی پیرامون بودجه باشگاه گفت: یکی از اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری تقویت جسم و روح، منش پهلوانی و ایجاد روحیه ورزشکاری در میان جوانان و معرفی آنان در سطح جامعه ورزشی کشور است، نگهداشت چنین باشگاه بزرگی با این همه رشته ورزشی که در توسعه ورزش کشور نقشی پر رنگ ایفا می کند بسیار دشوار است. لذا بودجه اختصاص داده شده سالیانه به باشگاه باید متناسب با هزینه ها و نیازهای آتی آن برنامه ریزی، تدوین، تامین و به اجرا در آید.

 

وی افزود: برای این که بتوانیم ورزشی پویا ، آینده دار و مدون داشته باشیم باید با یک برنامه ریزی صحیح ، اصولی و منطقی به دنبال راهکارهای لازم برای تغییر و اصلاح هزینه های جاری باشگاه باشیم، زیرا هر کاری هزینه دارد و بدون هزینه کردن اصولی و پایه ای در ورزش نمی توان آینده ای روشن برای آن متصور شد.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران باتشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گفت: کسب عناوین قهرمانی به دست آمده توسط باشگاه جز با عنایت و حمایتهای همه جانبه  مهندس گلپایگانی مدیرعامل شرکت، اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارکنان پرتلاش شرکت حاصل نمی شد و امیدوارم  امسال نیز این روند رو به رشد با همدلی مسئولان، سرپرستان و  ورزشکاران ادامه داشته باشد.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه ورزشی کشور با دارا بودن شش مجموعه مجهز ورزشی، موجب بهره مندی ورزشکاران و کارکنان این شرکت و خانواده های آنان از پیشرفته ترین امکانات ورزشی شده است.

کد خبر 215428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =