سنسورهای اندازه گیری دما داخلی سازی شد

شانا_ گروه گاز: سنسورهای RTD که برای اندازه گیری دماهای مختلف از جمله دمای گاز به کار می روند و نقش مهمی در عملکرد بهینه تاسیسات بعهده دارند، در منطقه 6 شرکت عملیات انتقال گاز داخلی سازی شد.

مدیر منطقه 6 شرکت عملیات انتقال گاز در گفتگو با خبرنگار شانا با اعلام این خبر گفت: تمام سنسورهای دمای نصب شده در ایستگاه های این منطقه ساخت کشور اوکراین است که با هماهنگی کمیته خودکفایی این منطقه و کارشناسان واحد فنی، همه نیازهای جدید تاسیسات از طریق جایگزینی از منابع داخلی، مرتفع شده است.

علی صفرعلیزاده افزود: با توجه به بومی سازی و جایگزینی این سنسورها، نیاز این منطقه به نمونه خارجی برطرف شده و در ازای هر کدام از این سنسورها 500 هزار ریال صرفه جویی عاید این منطقه شده است.

جایگزینی و استفاده از رله های کنترل فاز داخلی

مدیر منطقه 6 شرکت عملیات انتقال گاز خاطر نشان کرد: در ادامه فعالیت های این منطقه در خصوص داخلی سازی و جایگزینی قطعات و تجهیزات با نمونه داخلی، رله های کنترل فاز داخلی نیز در این منطقه داخلی سازی شده است.

وی یادآور شد: رله های کنترل فاز وظیفه کنترل دستگاههای برقی موجود را در تابلوهای تقسیم کننده برق تاسیسات بر عهده دارند.

صفر علیزاده تصریح کرد: با هدف خودکفایی در تامین قطعات مورد نیاز تاسیسات از منابع داخلی، تست های مختلف مطابق با استاندارهای بین المللی انجام و پس از تائید عملکرد، قطعه مورد نظر جایگزین می شود.

وی ادامه داد: با توجه به جایگزینی این قطعه با نمونه خارجی، 2 میلیون ریال برای هر رله، صرفه جویی عاید این منطقه شده است.

 

کد خبر 215463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =