پالایشگاه نفت بندرعباس گواهینامه بین المللی کیفیت گرفت

شانا_ گروه پالایش و پخش: شرکت پالایش نفت بندرعباس گواهینامه بین المللی کیفیت اروپا را در سال 2014 ( EURO QUALITY AWARD 2014 ) دریافت کرد.

به گزارش شانا مدیر شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این گواهینامه، نتیجه تلاش کارکنان در ارتقای ایمنی و کیفیت محصولات، فرآیند و روندها به این شرکت پالایشی اختصاص یافته است.

نامور تصریح کرد: گواهینامه بین المللی کیفیت اروپا را شرکت سوئیسی "دیمیتو" پس از بازدید کارشناسان این شرکت از سامانه های کنونی و طرحهای بهبود کیفیت، برای پالایشگاه بندرعباس صادر کرده است.

دیمیتو (DIMITTO ) شرکتی رسمی و دارای پروانه صلاحیت برای صدور گواهینامه های کیفیت برای شرکتها و سازمانهای فعال در زمینه اقتصادی و تجاری است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس رهبری و استراتژی، منابع انسانی، مدیریت فرآیند، رضایتمندی کارکنان و مشتریان را ازجمله معیارهای بررسی شده در پالایشگاه بندرعباس برشمرد.

سامانه مدیریت فرآیند و انرژی و تخصصگرایی در عملیات، از نقاط قوت شرکت پالایش نفت بندرعباس است که شرکتهای ممیزی بین المللی برآن صحه گذاشته اند.

شرکت پالایش نفت بندرعباس با ظرفیت پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی، سومین پالایشگاه نفت کشور به لحاظ ظرفیت پالایشی است.

این شرکت پالایشی 19 درصد فرآورده های نفتی کشور از جمله گاز مایع، بنزین، گازوئیل، سوخت جت، نفت سفید، همچنین نفتای سنگین صادراتی، گوگرد و نفت کوره را تولید می کند.

کد خبر 215467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =