نخستین جلسه تعمیرات و نگهداری تاسیسات و شبکه های گاز برگزار شد

شانا_ گروه گاز: نخستین جلسه تعمیرات و نگهداری تاسیسات و شبکه های شرکت گاز استان در راستای ارزیابی عملکرد سال 92 و تبیین اهداف و برنامه های سال 93 با حضور مدیر عامل، معاون بهره برداری و مدیران اداره های گاز شهرهای این استان برگزار شد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در سال 92 به دلیل سرمای کم سابقه ای که در کشور و استان وجود داشت، کارکنان امور بهره برداری شرکت گاز استان تلاش قابل ملاحظه ای را برای استمرار پایدار جریان گاز در سطح استان انجام دادند که قابل ستودن است.

فتحعلی نجفی افزود: با توجه به تلاش کارکنان شرکت گاز استان قزوین، در زمستان سال 92 هیچگونه قطع گاز را در سطح استان شاهد نبودیم.

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی تعمیراتی برای سال 93 اظهار داشت: در حال حاضر 65 درصد سبد انرژی خانوارهای استان از طریق گاز طبیعی تأمین می شود و همین امر انجام هدف گذاری و برنامه ریزی تعمیراتی را در راستای انجام برنامه های تعمیراتی در سطح ایستگاهها و شبکه های گاز استان در فصول گرم سال ضروری می کند.

وی ادامه داد: با انجام اجرای برنامه های تعمیراتی ضمن آماگی لازم برای مقابله با بحرانهای احتمالی، با اطمینان خاطر به استقبال سرمای زمستان خواهیم رفت.

بر پایه این گزارش، در ادامه جلسه، رؤسای ادارات گاز شهر های استان ضمن تشریح عملکرد سال 92، اهداف و برنامه های خود را در راستای تعمیرات و نگهداری ایستگاهها و شبکه های گاز استان در سال 93 ارائه کردند.

کد خبر 215478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =