سهمیه سوخت فقط برای ناوگان حمل و نقل عمومی شارژ می شود

شانا_ گروه پالایش و پخش: ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اعلام کرد: سهمیه سوخت اردیبهشت ماه ناوگان حمل و نقل عمومی بدون تغییر در قیمت، ساعت 24 امشب اعمال می شود.

به گزارش شانا، بنابر اعلام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، سهمیه اردیبهشت ماه خودروهای عمومی (تاکسی، وانت بار، آزانس و دیگر خودروهای عمومی) به منظورحمایت از خدمات حمل و نقل عمومی و جلوگیری از افزایش کرایه ها، همانند ماه های قبل بدون تغییر سهمیه و قیمت اول اردیبهشت ماه اعمال می شود.

 برپایه این گزارش، این سهمیه ها تا زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اعتبار دارد و با آغاز مرحله دوم،سهمیه های جدید اعمال می شود.

بنا بر اعلام این ستاد، با برنامه ریزی و تصمیم گیری در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، هیچ تغییری در خصوص سهمیه های ناوگان حمل و نقل عمومی و قیمت کرایه ها وجود نخواهد داشت.

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور،همچنین اعلام کرده است: امشب نیز تغییری در قیمت سهمیه بنزین خودروها اعمال نخواهد.

این ستاد اعلام کرده است: خودروهای شخصی تا آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها می توانند از ذخیره بنزین 400 تومانی ماههای قبل و بنزین نیمه یارانه ای 700 تومانی استفاده کنند.

قیمت و سهمیه خودروهای شخصی طبق مصوبات ستاد هدفمندی یارانه ها متعاقبا اعلام می شود.

بدیهی است: برای کلیه خودروها، از ابتدای اجرای فاز دوم هدفمندی در اردیبهشت ماه امسال، قیمتها و سهمیه های جدید اعمال می شود و برابر تصمیمات، سهمیه ذخیره خودروهای شخصی ابطال نخواهد شد و مردم می توانند بدون محدودیت از این سهمیه ها نیز استفاده کنند.

کد خبر 215481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =