۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
  • کد خبر: 215487
ریلاینس بیشترین سود 2 سال گذشته خود را شناسایی کرد

شانا _ گروه بین‌الملل: با افزایش درآمدهای صادراتی هند ناشی از کاهش ارزش روپیه، شرکت ریلاینس بیشترین سود دوره‌ای خود را در دو سال گذشته کسب کرد.

به گزارش شبکه خبری بلومبرگ، درآمد خالص شرکت صنایع ریلاینس که بزرگترین مجتمع پالایشگاهی جهان را در اختیار دارد در سه ماه منتهی به 31 مارس به دلیل افزایش سود ناشی از فروش فرآورده‌های نفتی رشد کرده و ارزش سهام این شرکت را به بالاترین میزان از مه 2011 رسانده است.

ریلاینس در گزارش روز شنبه (30 فروردین ماه 93) خود اعلام کرد که سود این شرکت نسبت به یک سال گذشته، 56.3 میلیارد روپیه (933 میلیون دلار ) معادل 17.4 روپیه برای هر سهم افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، میزان فروش ریلاینس با 13 درصد افزایش به 951.9 میلیارد روپیه رسید. این در حالی است که تحلیلهای پیشین بلومبرگ پیش‌بینی فروش یک تریلیون روپیه‌ای را برای این شرکت کرده بود.

آر کی گوپتا، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه تائوروس در این باره به رویترز گفت:‌ میزان فروش ریلاینس در سه ماه گذشته می‌توانست بهتر باشد اما تولید گاز و فرآورده های پالایشگاهی شرکت به دلیل یک دوره خاموشی در ماه فوریه کاهش داشت.

این گزارش حاکی است: سهام ریلاینس از 28 فوریه تاکنون 20 درصد رشد داشته است. این در حالی است که در این مدت شاخص اس اند پی بی اس ای اویل بازار سهام هند متشکل از 10 شرکت نفتی تنها 15 درصد رشد نشان داد.
کد خبر 215487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =