ارسال سوخت اعتباری به مناطق عشایری در کهگیلویه و بویر احمد

شانا_ گروه پالایش و پخش: شرکت پخش منطقه کهگیلویه و بویراحمد با هدف حفظ محیط زیست، سوخت اعتباری به نقاط عشایری ارسال می کند.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویر احمد در این باره به خبرنگار شانا گفت: این منطقه بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی پخش و به منظور جلوگیری از تخریب احتمالی جنگل ها در فصل سرما، یک یا دو محموله سوخت به این نقاط ارسال می کند.

اسداله طاهری با بیان اینکه اول تابستان هرسال محموله اعتباری به نقاط عشایری روستایی به صورت امانی داده می شود، افزود: این امر به دلیل انجام ذخیره سازی سوخت زمستانی برای مردم این مناطق انجام می شود.

به گفته وی این اقدام تا کنون بسیار در حفظ و حراست از جنگل های منطقه موثر بوده است.

وی همچنین به انتقال پساب های این شرکت به پالایشگاه شیراز اشاره کرد و گفت: به منظور حفظ محیط زیست و با هماهنگی های انجام شده با شرکت پالایش نفت شیراز، تمام پساب های این شرکت به پالایشگاه منتقل می شود.

طاهری با بیان اینکه این اقدام شرکت نیز مورد تقدیر سازمان حفاظت از محیط زیست قرار گرفته است، ادامه داد: پالایشگاه شیراز نیز پساب ها را بازیافت و از آن در پالایشگاه استفاده می کند.

وی همچنین به ایجاد دو مخزن 90 هزار لیتری در فرودگاه یاسوج به عنوان یکی از مهمترین اقدام های این منطقه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این مخزن ها توان سوخت گیری هواپیما در این فرودگاه را تا روزانه بیش از چند پرواز افزایش داده است.

کد خبر 215493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =