تاکید بر تکریم جایگاه شغلی بانوان در شرکت ملی نفت ایران

شانا_ گروه نفت: در نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با نمایندگان خانم مدیریت ها و اداره های ستادی این شرکت، بر ضرورت تکریم بیشتر جایگاه شغلی بانوان این شرکت تاکید شد.

به گزارش خبرنگار شانا، با تلاش روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و به مناسبت گرامیداشت روز زن، عصر روز گذشته (31 فروردین ماه) نشست مشترکی با حضور مدیرعامل این شرکت و بانوانی که به نمایندگی از مدیریت ها و ادارات ستادی این شرکت حضور داشتند، برگزار شد.

در این نشست مشترک، نمایندگان بانوان شاغل در شرکت ملی نفت ایران به بیان پیشنهادهایی برای بهبود شرایط کاری بانوان در این شرکت پرداختند که مسائلی مانند تکریم جایگاه شغلی بانوان، بهبود امکانات خدماتی و رفاهی برای بانوان، امکان برخورداری بانوان مجرد از تسهیلات رفاهی شرکت، پرداخت مستمری، رفع تبعیض های جنسیتی و تبعیض های موجود میان کارکنان رسمی و کارکنان قراردادی و پیمانکاری از جمله این مباحث بود.

رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این برنامه گفت: مشکلات و چالش های کاری پیش روی بانوان شاغل در این شرکت، تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه زنان در بسیاری از جایگاه های شغلی، می توانند عملکرد موثرتری نسبت به مردان داشته باشند و در بعضی موقعیت ها نیز عکس این موضوع صدق می کند، تصریح کرد: هنر سازمان، شناسایی درست ظرفیت های کارکنان و بهره مندی از این ظرفیت ها برای افزایش میزان شادابی و ارتقا کارآمدی در محیط کار است.

جوادی گفت: زنان می توانند شانه به شانه مردان کار کنند و استفاده درست از قابلیت های متفاوت زن و مرد به عنوان دو جنس مکمل، می تواند به افزایش بهره وری در سازمان کمک کند.

وی یادآور شد: نگاه دقیق و ظریف بانوان می تواند شرکت را در شناسایی نارسایی ها و مشکلات احتمالی موجود در فرایندها و مقررات یاری کند.


 

کد خبر 215496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =