حمایت هیئت مدیره شرکت نفت از تصمیم سازی برای بهبود شرایط کاری بانوان

شانا_ گروه نفت: مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: بسیاری از مشکلات کاری پیش روی بانوان شاغل در این شرکت، در چارچوب قوانین و با حمایت هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران قابل حل است.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر مدنی زادگان عصر روز گذشته (31 فروردین ماه) در جمع بانوانی که به نمایندگی از مدیریت ها و ادارات ستادی  شرکت ملی نفت ایران حضور داشتند، با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک روز زن و مادر به بانوان شاغل در این شرکت گفت: بسیاری از درخواست های بانوان به منظور بهبود شرایط کاری آنها در مجموعه شرکت ملی نفت ایران، با اخذ تصمیم های مقتضی از سوی هیئت مدیره این شرکت قابل حل است.

وی تاکید کرد: هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران از هرگونه تصمیمی که منجر به بهبود شرایط کاری کارکنان به ویژه بانوان این شرکت شود، استقبال می کند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: همچنین برخی مشکلات مطرح شده در قالب قوانین و مقررات موجود صنعت نفت، قابل پیگیری است و شرکت ملی نفت ایران از پیگیری درخواست های به حق بانوان این مجموعه دریغ نمی کند.

وی با اشاره به اینکه زنان می توانند در تلطیف محیط کار و صیانت از ارزش ها در محیط های کاری نقش بسزایی داشته باشند، یادآور شد: زنان، بسیاری از تابوها را در محیط های کاری مقرر می کنند که این امر در نهایت، تعالی سازمان را در بر خواهد داشت.

مدنی زادگان یادآور شد: امید است با تلاش تمام کارکنان مجموعه شرکت ملی نفت ایران، بتوانیم به تعهدهای خود در حوزه افزایش ظرفیت تولید نفت خام و صیانت از اموال شرکت به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

به گزارش شانا، عصر روز گذشته (31 فروردین ماه) به همت روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و به مناسبت گرامیداشت روز زن، نشست مشترکی با حضور مدیرعامل این شرکت و بانوانی که به نمایندگی از مدیریت ها و ادارات ستادی این شرکت حضور داشتند، برگزار شد.

در این نشست مشترک، نمایندگان بانوان شاغل در شرکت ملی نفت ایران به بیان پیشنهادهایی در راستای بهبود شرایط کاری بانوان در این شرکت پرداختند که مسائلی مانند تکریم جایگاه شغلی بانوان، بهبود امکانات خدماتی و رفاهی برای بانوان، امکان برخورداری بانوان مجرد از تسهیلات رفاهی شرکت، پرداخت مستمری، رفع تبعیض های جنسیتی و تبعیض های موجود میان کارکنان رسمی و کارکنان قراردادی و پیمانکاری از جمله این مباحث بود.

کد خبر 215501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =