۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
  • کد خبر: 215528
نیازهای سوختی صیادان منطقه بوشهر بموقع تامین می شود

شانا_ گروه پالایش و پخش: شرکت پخش منطقه بوشهر بر تسهیل و تامین بموقع سوخت مورد نیاز صیادان استان تاکید کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در نشستی با حضور اتحادیه تعاونی صیادان، مسئولان شرکت شیلات و نماینده ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توجه به امکانات مناسب منطقه در ذخیره سازی، موضوع تسهیل و تامین بموقع سوخت صیادان بحث شد.

مهرداد بیوکی با تاکید بر این که تعیین میزان سهمیه و قیمت سوخت از عهده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خارج است، تصریح کرد: با توجه به اعتراض اخیر جامعه صیادان منطقه به میزان سهمیه و قیمتهای سوخت، این موضوع در نشست شفاف سازی شد.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و تعدیل نرخ بنزین، گفت: این موضوع در روزهای اخیر موجب ایجاد نگرانی برخی صیادان منطقه شده است.

بیوکی با بیان این که سهمیه سوخت صیادان بر اساس معیارهایی چون؛ میزان دریاروی، تناژ کشتی، قدرت موتور و ... از سوی سازمان شیلات و جهاد کشاورزی تعیین می شود، افزود: ما این امکان را در منطقه فراهم کرده ایم که سهمیه سوخت در زمان مقرر از طریق تانکرهای نفتکش به دست مشترکان برسد.

وی با اشاره به نقش مهم سوخت در فعالیت صیادی در کشور اظهار کرد: در این نشست مقرر شد که مشکلات صیادان در روزهای آتی در جلسات ستاد مباررزه با قاچاق ارز و کالا نیز مطرح شود تا در این زمینه اقدام شود.

رئیس روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر با اشاره به امکانات ذخیره سازی مطلوب در این استان، گفت: انبار ذخیره بزرگی در این منطقه وجود دارد که می توان از طریق آن در کمترین زمان به مشترکان مختلف سوخت رسانی کرد.


کد خبر 215528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =