تک نرخی یا دو نرخی بودن بنزین هنوز مشخص نیست

شانا_ گروه دولت و مجلس: هنوز تصمیمی در زمینه دو و یا تک نرخی شدن بنزین اتخاذ نشده و امکان دارد این موضوع تا انتهای هفته جاری مشخص شود.

به گزارش شانا، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری درباره میزان انصرافها و تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: تا ساعت 12 شب گذشته امکان ثبت‌نام و یا انصراف وجود داشت و آمار همچنان تغییر می‌کند، از این رو  اکنون نمی‌توانم عدد یا رقمی را اعلام کنم.

وی درباره افزایش قیمت‌حاملهای انرژی و تاثیر آن بر کرایه حمل و نقل عمومی افزود: افزایش قیمت‌ کرایه خودروها با هماهنگی وزارت کشور و سایر دستگاههای ذیربط صورت می پذیرد، متناسب با افزایش نرخ حامل‌های انرژی بعد از اعلام شوراهای شهر و جمع کردن نظریات فرمانداران و اعلام نرخ از سوی مراجع ذیصلاح قیمتهای جدید در سطح درون‌شهری و برون‌شهری می‌تواند اعمال شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان در سایت رفاهی یک مرحله را طی کرده‌اند، تا وقتی که مورد شناسایی قرار گیرند و به عنوان افراد نیازمند دریافت یارانه محسوب می‌شوند و یارانه دریافت می‌کنند.

شریعتمداری عنوان کرد: افرادی که اعلام نیاز کرده‌اند دولت به آنها اعتماد می‌کند و یارانه می‌گیرند، مگر آن که در طی دوره زمانی در موارد اندک خلاف آن ثابت شود.

وی افزود: همه ثبت نام کنندگان در طرح هدفمندی یارانه‌ها در اردیبهشت ماه یارانه دریافت خواهند کرد.

شریعتمداری همچنین درباره تک نرخی یا دو نرخی شدن بنزین نیز گفت: هنوز تصمیم دولت در این زمینه اعلام نشده و امکان دارد تا انتهای هفته مشخص شود.

معاون اجرایی رییس جمهوری تصریح کرد: مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها از چند ماه قبل آغاز شده است و افزایش قیمتها در برخی حاملهای انرژی مثل برق و گاز پیش از سال جدید اعمال شده بود، فقط 3 قلم کالا یعنی بنزین، گازوئیل و سی ان جی باقی مانده است.

کد خبر 215533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =