۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
  • کد خبر: 215671
تاسیسات تربت حیدریه به مخابرات لینک شد

شانا_ گروه پالایش و پخش: ارتباط مخابراتی تربت حیدریه به شبکه یکپارچه صوت و دیتا در خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق برقرار شد.

به گزارش شانا معاون مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق گفت: با تلاش کارکنان مخابرات ارتباط این تاسیسات به شبکه یکپارچه صوت و دیتا متصل شد.

حسین مطواعی گفت: به همین منظور تلفن های 5رقمی AP PHONE و معمولی، همچنین ارتباط دیتا برای سیستم های اتوماسیون اداری، مالی وCMMS در این تاسیسات راه اندازی شد.

وی همچنین از راه اندازی موقت شبکه تلفن 4 مرکز انتقال نفت و تاسیسات دیگر در این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به عملیات اجرایی پروژه فاز 2 (جایگزینی سیستم آنالوگ به دیجیتال و طرح توسعه مراکز انتقال و تاسیسات به لینک مخابرات) بخش ساختمان، پاور، دکل و تجهیزات جانبی در همه این دستگاههای مخابراتی به پایان رسیده است.

وی افزود: با ارسال باقیمانده تجهیزات مخابراتی از قبیل ماکس، سیستم فیدر و آنتن، بزودی عملیات نصب و راه اندازی این پروژه آغاز و شبکه مخابرات نفت با ظرفیت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شانا منطقه شمالشرق سه استان خراسان، گلستان، سمنان و قسمتی از مازنداران را تحت پوشش دارد.

این منطقه حجم عظیمی از فرآورده های نفتی ( نفت سفید ،نفت گاز ، بنزین و سوخت جت ) را به وسیله خطوط 22 –20 و 8 اینچی با 4 مرکز انتقال نفت و 4 تاسیسات و در حداقل زمان با سالم ترین شکل جابجا می کند.

کد خبر 215671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =