۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
  • کد خبر: 215684
مصرف 700 میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه چالوس

شانا_ گروه پالایش و پخش: سال گذشته مجموع فرآورده های نفتی مصرف شده در منطقه چالوس به بیش از 700 میلیون لیتر رسید.

به گزارش شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس با بیان این که مجموع مصرف انواع فرآورده های نفتی سال گذشته این منطقه 715 میلیون و 600 هزار لیتر بود، افزود: این مقدار در سال قبل از آن، 698 میلیون و 500 هزار لیتر بوده است که از یک درصد رشد حکایت دارد.

سید محمود طاهری گفت: سال گذشته روزانه به طور میانگین نزدیک به دو میلیون فرآورده نفتی اعم از بنزین معمولی، نفت گاز، نفت سفید، نفت کوره و بنزین سوپر در منطقه چالوس مصرف شد.

وی رشد مصرف بنزین سوپر و معمولی منطقه چالوس را در سال گذشته به ترتیب 3.6 میلیون لیتر (سوپر) و 40.3 لیتر (بنزین معمولی) اعلام و اظهار کرد: رشد مصرف این فرآورده ها نسبت به سال قبل از آن به ترتیب، 15 درصد (سوپر) و 11 درصد( معمولی ) بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس همچنین گفت: مصرف نفت سفید سال گذشته منطقه چالوس در قیاس با سال قبل از آن 13 میلیون لیتر کاهش داشته است.

به گفته وی این روند کاهش در نفت کوره و نفتگاز نیز مشهود است بگونه ای مصرف این فرآورده ها در مجموع 13.4 میلیون لیتر کمتر از سال قبل از آن بوده اند.

طاهری گفت: بیشترین رشد مصرف بنزین با 14 میلیون لیتر (11 درصد) به ناحیه مرکزی و کمترین میزان مصرف این فرآوردره نیز با 4.2 میلیون لیتر(9 درصد) به ناحیه رامسر مربوط می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس تصریح کرد: سال گذشته 33 درصد بنزین این منطقه در ناحیه مرکزی، 26 درصد در ناحیه تنکابن و 15 درصد در ناحیه نور توزیع شد.

به گفته وی سال گذشته 13 درصد بنزین منطقه نیز در محمود آباد و 12 درصد نیز در ناحیه رامسر توزیع شد.

طاهری تصریح کرد: به طور میانگین 58 درصد فرآورده های توزیع شده در منطقه چالوس به بنزین اختصاص دارد.


کد خبر 215684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =