آینده بهتری در انتظار شرکت نفت و گاز کریمه است

شانا _ گروه بین الملل: شرکت نفت و گاز شبه جزیره کریمه امیدوار است که حال و روز این شرکت با پیوستن به روسیه بهتر شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد شرکت نفت و گاز شبه جزیره کریمه (چرنومورنفتوگاز) اعلام کرد: پس از آنکه کی یف در توجه و کمک به شرکت چرنومورنفتوگاز در طول یک سال گذشته ناموفق بود، این شرکت امیدوار است که با شریکان جدید روسی، آینده بهتری داشته باشد و امکان تجارت با قاره آسیا نیز برای آن فراهم شود.

شبه جزیره کریمه ماه مارس گذشته به دنبال یک همه پرسی به روسیه پیوست و کریمه مالک دارایی های اوکراین در این منطقه از جمله میدانهای فراساحلی گازی و شرکت چرنومورنفتوگاز شد.

اندری پالیورا، از مقامهای ارشد بخش بازاریابی شرکت چرنومورنفتوگاز گفت دیروز (سه شنبه دوم اردیبهشت) در حاشیه یک کنفرانس نفت و گاز در پاریس گفت: حال و روز کنونی کریمه هم اکنون بهتر از زمانی است که متعلق به اوکراین بود.

وی افزود: البته در کوتاه مدت برخی مشکلات خواهیم داشت و با آنکه وقفه کوچکی در تولید وجود دارد اما تولید گاز متوقف نشده است.

شبه جزیره کریمه به زیرساختهای گاز اوکراین مرتبط است و دیگر برای پالایش تولید کم نفت خود به پالایشگاههای نفتی اوکراین دسترسی ندارد.

کریمه برای بخش گاز قصد دارد تولید را با دوبرابر افزایش به دو میلیارد مترمکعب برساند و خود را در تامین انرژی خودکفا کند اما برای سال آینده تولید را دوباره به سه میلیارد مترمکعب افزایش خواهد داد.

پالیورا اعلام کرد: ما سال جاری میلادی مشکلی با تامین گاز نداریم و 100 درصد مصرف گاز کریمه را تامین می کنیم و یکی از اولویتهای مهم ما برای دوره بعد تضمین استقلال برق است.

وزارت بازرگانی آمریکا ٢٢ فروردین ماه ٩٣ اعلام کرد که شرکت چرنومورنفتوگاز را در فهرست سیاه خود قرار داده است و شرکتهای آمریکایی برای فروش کالا به این شرکت نیاز به دریافت مجوز ویژه دارند.
کد خبر 215693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =