مشکلی در نمایش قیمت روی تلمبه های جایگاهها وجود ندارد

شانا _ گروه پالایش و پخش: برای اعمال نرخ جدید بنزین در سامانه هوشمند سوخت و نمایشگرهای تلمبه جایگاههای بنزین، پیش بینی های لازم صورت گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی ایران صبح امروز چهارشنبه (سوم اردیبهشت ماه) با حضور در جمع مدیران منطقه پخش منطقه تهران بر آمادگی همه کارکنان این شرکت برای اجرای هرچه بهتر مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، تاکید کرد.

مصطفی کشکولی افزود: با توچه به گستره شهر تهران لازم است در نحوه خدمت رسانی به مردم دقت و ورود به این مرحله (فاز دوم هدفمندی) به گونه ای مطلوب انجام شود.

کشکولی درباره نمایشگرهای قیمت در جایگاهای سوخت نیز گفت: پیش بینی نمایش قیمت در نمایشگرها صورت گرفته است؛ ضمن آن که با همکاری مشترک شرکت ملی پخش و شرکت ملی گاز ایران، موجودی گیری از جایگاه های سی ان جی به وسیله بازرسان این دو شرکت انجام می شود.

به گفته وی سامانه هوشمند سوخت نیز به طور کامل آماده است تا به محض اعلام نرخ جدید بنزین، آن را در سامانه اعمال کند.

همچنین مرتضی عابدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران بر آمادگی بخشهای ستادی و عملیاتی این منطقه تاکید و تصریح کرد: تلاش شده است تا همه جایگاهها و تلمبه ها، در هنگام اعمال نرخ جدید فعال باشند.

به گزارش شانا، پیرو سخنان دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور در اوایل هفته جاری، هیئت دولت امروز ( چهارشنبه سوم اردیبهشت) تشکیل جلسه می دهد.

قرار است در این جلسه قیمت بنزین نهایی و از طریق محمد شریعتمداری، معاون اول رئیس جمهور به اطلاع مردم برسد.

کد خبر 215695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =