پتروشیمی و مهرام به دنبال تکرار فینال فصل قبل

شانا_ گروه پتروشیمی: سومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا با نبرد مهرام - دانشگاه آزاد و پتروشیمی - ذوب آهن برگزار می‌شود تا مهرام و پتروشیمی به دنبال برداشتن آخرین گام به سمت فینال این فصل باشند.

به گزارش شانا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا (پنجشنبه) در تهران و اصفهان ادامه می یابد  و مهرام و پتروشیمی که در یک قدمی فینال این فصل قرار دارند باید به مصاف دانشگاه آزاد و ذوب آهن بروند.

پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی پس از دو پیروزی در ماهشهر و قرار گرفتن در یک قدمی فینال حالا به اصفهان سفر کرده و باید برابر شاگردان کوهیان رقابت کند. ماهشهری‌ها با اینکه در دو مسابقه برنده بودند اما متوجه شدند که حریفشان دست و پا بسته نیست و حتی با یک بازیکن خارجی کمتر می‌تواند برایشان مشکل‌ساز شود. ذوبی‌ها در دومین دیدار تا آستانه برد میزبان خود پیش رفتند اما در دقایق پایانی بازی را واگذار کردند و حالا در اصفهان به دنبال کسب پیروزی هستند. مطمئناً بازی پتروشیمی و ذوب آهن جذابیت کم نظیری خواهد داشت.

در دیگر دیدار مهرام باید در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد به مصاف این تیم برود. مهرام هم خود را در یک قدمی فینال می‌بیند اما با توجه به بازی دوم برابر دانشگاهی‌ها متوجه شده که در سالن این تیم کار آسانی نخواهد داشت. در یک طرف میدان مهرام است که به دنبال کسب پیروزی است تا مستقیم به فینال برود و در طرف دیگر دانشگاهی‌ها که به دنبال کسب نخستین برد در این مرحله هستند.

این نخستین رقابت دانشگاه آزاد در سالن اختصاصی خود است و باید دید سالن حکیمیه برای شاگردان شاهین‌طبع خوش یمن است یا خیر.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می‌شود و اگر ذوب آهن و دانشگاه آزاد در بازی سوم حریف خود را شکست دهند چهارمین مسابقه نیز جمعه برگزار خواهد شد.

هر دو مسابقه ساعت 16 و در سالن‌های حکیمیه و ملت اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 215696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =