شانا _ گروه بین الملل: شرکت بی پی با اعلام این که سهام خود را در چهار میدان نفتی در ایالات آلاسکا آمریکا واگذار کرده است از گفتن قیمت فروش این میدانها خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت بی پی دیروز (سه شنبه دوم اردیبهشت) اعلام کرد که سهام خود را در چهار میدان نفتی در منطقه نرث اسلوپ در ایالت آلاسکا آمریکا به شرکت هیلکورپ واگذار کرده است.

بنا بر اعلام شرکت بی پی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت در ایالت آلاسکا به شمار می آید، معامله یاد شده شامل سهام این شرکت در میدانهای نفتی اندیکات و نرث استار و همچنین 50 درصد سهام آن در میدانهای لیبرتی و میلن پوینت بوده است؛ این معامله همچنین سهام بی پی را در خط لوله متصل به این میدان ها شامل می شود.

بی پی اعلام کرد که این میدانها در مجموع ظرفیت تولید روزانه 19 هزار و 700 بشکه نفت خام را داشته اند که کمتر از 15 درصد از مجموع ظرفیت تولید شرکت بی پی را در منطقه نرث اسلوپ شامل می شود.

شرکت بی پی اعلام کرد که از این پس، بر توسعه بزرگترین میدان نفتی منطقه آمریکای شمالی در منطقه پرودوبی و همچنین پیگیری فرصتهای توسعه ال ان جی در ایالت آلاسکا تمرکز خواهد کرد.

حدود دو سوم از تولید نفت در ایالت آلاسکا آمریکا مربوط به میدانهایی است که شرکت بی پی امتیاز بهره برداری از آنها را در اختیار دارد.

کد خبر 215707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =