شرکت ملی حفاری کیش، پل ارتباطی فعالیتهای برون مرزی است

اهواز _ شانا _ گروه نفت: شعبه شرکت ملی حفاری ایران در جزیره کیش، پل ارتباطی فعالیتهای برون مرزی این شرکت است.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب مهندس، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در آیین معرفی مدیر جدید شعبه کیش شرکث ملی حفاری افزود: کارهای بسیار خوب و ارزشمندی تاکنون توسط  این شعبه برای پشتیبانی پروژه ها به ویژه در بخش عملیات دریا انجام شده است، اما انتظار بیشتر از آن وجود دارد.

حمیدرضا گلپایگانی تصریح کرد: با توجه به نوع کار و اهمیت فعالیت های شرکت در پروژه ها می بایست به شعبه کیش شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه کرد، زیرا  حجم سرمایه در گردش آن قابل توجه است.

وی توضیح داد: مدیریت جدید با توجه به سابقه و تجربه های ارزشمند و اشراف کاری، می تواند با برنامه ریزی و راهبری فعالیت ها، استفاده از نظرها و دیدگاه های کارشناسان برای پشتیبانی و اجرای هر چه بهتر پروژه ها در بخش حفاری و خدمات فنی (با لحاظ کردن الزامات بنگاهداری و رعایت اصول مشتری مداری) برنامه های اقتصادی شرکت را پیش ببرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، شعبه کیش را پل ارتباطی فعالیت های برون مرزی شرکت عنوان کرد و گفت: برای این که از بازار رقابت عقب نمانیم باید از شرکت های توانمند که توان پشتیبانی بالایی دارند استفاده کنیم.

در این آیین مدیر جدید شعبه کیش نیز گفت: اگر بخواهیم به کار شتاب بدهیم باید براساس قانون تجارت حرکت کنیم، فعالیت های اقتصادی نیازمند نگاه اقتصادی، اصول بنگاهداری، کار تیمی، مدیریت صحیح، استفاده از تجارب، فرصت ها و شناخت چالش ها است.

اردشیری افزود: تلاش می شود تا براساس برنامه ها و سیاست های راهبردی شرکت، فعالیت های شعبه در مسیر درست هدایت شود و در این راه نیازمند همکاری همه مدیریت ها، واحدها و کارکنان هستم.

وی افزود: هم اکنون بیش از 400 شرکت نفتی در این منطقه در حال فعالیت هستند، پس اگر بخواهیم در کارهای رقابتی موفق شویم باید پروژه های شرکت طبق برنامه زمانبدی واحدهای متقاضی اجرا شود که این مستلزم تلاش و کار مضاعف است.

وی ضمن معرفی حمید رضا اردشیری به عنوان مدیر جدید شعبه کیش شرکت ملی حفاری ایران از  خدمات شمی پور، مدیر سابق این شعبه قدردانی کرد.

شعبه کیش شرکت ملی حفاری با هدف پشتیبانی از پروژه های حفاری شرکت بویژه پروژه های کلید در دست در جزیره کیش و فازهای میدان گازی پارس جنوبی، اوائل سال 1385 تاسیس شد.  

 

کد خبر 215727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =