تشکیل کمیته بررسی مشکلات کارکنان قرارداد مستقیم در وزارت نفت

شانا_ گروه نفت: کمیته بررسی مسائل و مشکلات کارکنان قرارداد مستقیم در وزارت نفت تشکیل شد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیر منابع انسانی این شرکت در بازدید از مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تشکیل کمیته ای برای بررسی مسائل و مشکلات کارکنان قرارداد مستقیم در وزارت نفت خبر داد.

عبداله عباسیان با اشاره به مشکلات کار در محیط های اقماری گفت: توجه به کرامت انسانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ساماندهی وضعیت کارکنان قرارداد مدت مستقیم در این زمینه ضرورت دارد.

وی بر ضرورت توجه به مقوله آموزش در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تاکید کرد و افزود: بر اساس تقویم آموزشی، کارکنان باید بدون هیچ عذری در دوره های آموزشی شرکت کنند.

عباسیان یادآور شد: باید در طول سال، حداقل یک یا دو دوره تخصصی آموزشی برای سرپرستان برگزار شود.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در باره بهبود ارائه خدمات رفاهی به خانواده های ساکن شهرک توحید گفت: با تعامل با شرکت پالایش گاز فجر و ارتقای سطح کیفی و کمی تفاهمنامه بسته شده با این شرکت، می توان از خدمات آنها بیشتر استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به همراه سرپرست منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از مناطق عملیاتی آغار و دالان،نار، کنگان و پارسیان بازدید کرد و در جلسه هایی که با حضور روسای مناطق عملیاتی و مسئولان اداراه های این مناطق برگزار شد، پیرامون مسائل مختلف حوزه منابع انسانی بحث و تبادل نظر شد. 

کد خبر 215730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =