مطالبه پیمانکاران پروژه راه مسجدسلیمان به ایذه پرداخت می شود

شانا _ گروه دولت و مجلس: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران موضوع های مرتبط با این شرکت در منطقه شمال خوزستان را بررسی کرد.

اسماعیل جلیلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز( 3 اردیبهشت ماه) درباره پیگریهای نفتی منطقه شمال خوزستان گفت: در جلسه مشترک روز دوشنبه با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران موضوعات منطقه ای مرتبط با این شرکت بررسی شد.

نماینده مسجد سلیمان در مجلس گفت: بیشتر محورهای مطرح شده در این جلسه درباره پروژه های عمرانی از جمله پروژه راه ارتباطی مسجدسلیمان به ایذه، پرژه راه هفتگل، پروژه شهرک ولیعصر، طرح تفصیلی شهر مسجدسلیمان و جابجایی مناطق مسکونی آلوده به نفت و گاز بود، که مقرر شد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران این موارد را بررسی و تصمیم های لازم برای شتاب دادن به آنها را ابلاغ کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اعلام این که در این جلسه پروژه راه مسجدسلیمان به ایذه اولویت دار شد. تصریح کرد: این پروژه از اولویت خارج شده بود که خوشبختانه با مساعدت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران این پروژه که نقش تاثیر گذاری بر توسعه منطقه دارد اولویت اجرای گرفت.

وی افزود: مدیرعامل شرکت ملی نفت گفته است دستور پرداخت مطالبات پیمانکاران راه ارتباطی مسجد سلیمان به ایذه که تقریبا 3 میلیارد تومان است را داده است و درباره پروژه شهرک نیز تدابیری اتخاذ می کند.

کد خبر 215734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =