۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
  • کد خبر: 215770
کیفیت برتر خدمات سوختگیری هواپیمایی در ایران

شانا_ گروه پالایش و پخش: کیفیت سوخت جت تولیدی در کشور و ارائه خدمات سوختگیری هواپیماها با بالاترین استانداردهای جهانی، ایران را در ردیف کشورهای برتر در این زمینه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار شانا، رییس اداره کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور دربازدید از مرکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان افزود: رسیدن به جایگاه اصلی در عرصه های بین المللی در حوزه سوختگیری هواپیماها مهمترین هدف پیش روی ماست.

علی هرندی گفت: باتوجه به شرایطی که در مراکز سوختگیری هواپیمایی کشور داریم و تلاشهایی که در زمینه به روز رسانی عملکردها صورت گرفته است امیدواریم به زودی بتوانیم جزو مدعیان کیفیت عملکرد در عرصه بین الملل باشیم.

وی پیشتر از تحویل میانگین سالانه 1.5 میلیارد لیتر سوخت به مراکز سوختگیری هواپیمایی کشوری خبر داده و گفته بود: هم اکنون بیش از یکصد شرکت هوایی داخلی و خارجی، سوخت مورد نیاز خود را از مراکز سوختگیری هواپیمایی کشور تهیه می کنند.

هرندی پس از بازدید از مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل از عملکرد مدیر و کارکنان منطقه زاهدان نیز قدردانی کرد.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل گفت : بزودی شرایط احراز نیروی انسانی بررسی و نیروی لازم جهت بخشهای مورد نیاز تامین می شود.

در این بازدید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان نیز، شرایط جغرافیایی و گستردگی استان سیستان وبلوچستان، فاصله از مبادی تامین فرآورده های نفتی، حمل و نقل جاده ای فرآورده ها از مبادی وکمبود نیروی انسانی درمراکزسوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل را از جمله مشکلات منطقه زاهدان برشمرد.

اعتصامی باتوجه به شرایط ویژه جغرافیایی و گستردگی دامنه خدمت رسانی دراستان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان وسیع ترین استان بیش از 11 درصد از خاک کشور را در برگرفته و حدود 1500 کیلومتر مرز مشترک آبی و خاکی با کشورهای هم جوار دارد که علاوه بر این حمل فرآورده به استان از طریق نفتکش های جاده پیما حداقل از فاصله 600 کیلومتری مبادی در استانهای مجاور تامین می شود؛ بنابراین خدمات رسانی دراستان بسیار حساس و گسترده است.

به گزارش شانا منطقه زاهدان یکی از مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارابودن 4 ناحیه 3 انبارتدارکاتی و2 مرکز سوختگیری هواپیمایی رسالت سوخترسانی درشمال، مرکز و بخشهایی از جنوب سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

کد خبر 215770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =