اوضاع عرضه سوخت در کشور عادی است

شانا _ گروه پالایش و پخش: اعمال قیمتهای جدید فرآورده های نفتی که از نیمه شب گذشته آغاز شده با آرامش و خلوتی جایگاههای سوخت کشور همراه بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در گفتگو با شانا تاکید کرد: هیچگونه مشکلی مبنی بر شلوغی یا درگیری در جایگاههای سوخت کشور از دیشب تا کنون گزارش نشده است.

مصطفی کشکولی با بیان این که نحوه اعلام قیمتها بسیار مطلوب انجام شد، افزود: مردم به خوبی و آگاهانه با مسئولان همکاری کردند و در کمال آرامش تغییر قیمتها صورت پذیرفت.

وی با اشاره به این که به طور طبیعی در زمان اعلام جدید نرخ فرآورده ها با افت سوختگیری مواجه می شویم، ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که به دلیل تغییر قیمتها و از سوی دیگر به دلیل تعطیلی روز جمعه میزان سوختگیری خودروها در کمترین سطح باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور افزود: تمام گروه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سراسر کشور در حال آماده باش بوده و از زمان اعلام تغییر نرخ در جایگاه ها حضور داشتند و از به موقع بودن و صحت نرخ اعلام شده بر روی نازلها اطمینان داریم.

او با تاکید بر این که تمام مناطق ٣٧ گانه و ٢٣٠ منطقه زیر پوشش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از روزهای قبل آماده تغییر نرخ بودند، ادامه داد: به همین منظور تجیهزات جایگاه های سوخت نیز بارها مورد آزمایش قرار گرفتند تا از سلامت آنها برای عرضه سوخت به شهروندان اطمینان یابیم.

وی پیشتر به شانا گفته بود: پیش بینی نمایش قیمت در نمایشگرها صورت گرفته است؛ ضمن آن که با همکاری مشترک شرکت ملی پخش و شرکت ملی گاز ایران، موجودی گیری از جایگاه های سی ان جی به وسیله بازرسان این دو شرکت انجام می شود.


کد خبر 215774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =