دومین دوره آموزش عالی تخصصی مدیریت اجرایی نفت و گاز

اهواز _ شانا _ گروه نفت: دومین دوره آموزش عالی تخصصی مدیریت اجرایی نفت و گاز (OIL & GAS MINI – MBA - GENERAL) در شرکت ملی نفتخیز جنوب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شانا در این دوره که از سوی معاونت آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با همکاری دانشگاه صنعت نفت برگزار می شود، 118 نفر از مدیران واجد شرایط حضور دارند.

در مراسم آغاز به کار این دوره که معاون آموزش ضمن خدمت دانشگاه صنعت نفت، شماری از مدیران ستادی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند مدیرعامل این شرکت در سخنانی با اشاره به تخصصی بودن فعالیتهای صنعت نفت، گفت: مناطق نفت خیز جنوب بواسطه قدمت و وجود زیرساخت ها از توانمندی ها و ظرفیت علمی بالایی برخوردار است.

حمید بورد با بیان این که امروزه بحث مدیریت از مباحث قابل توجه در جهان است، افزود: تحول سازمانی بحث  جدیدی در سازمان ها تلقی می شود و برنامه ریزی برای آموزش نیروی انسانی از ضروریات پویایی سازمان است.

وی اظهار کرد: تشکیل کمیته های توانمند سازی در این شرکت در  راستای برنامه ریزی برای ارتقای بخش های مختلف صورت گرفته و از جمله دستاوردهای آن برگزاری دوره های تخصصی آموزشی برای سطوح مختلف مدیران و کارکنان است.

در ادامه معاون آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از نحوه برگزاری این دوره ها ارائه داد.

عبدالنبی نجفی پور درباره شرایط ورود به این دوره ها توضیح داد: کارشناسان ارزیابی و پذیرفته شده در مرکز ارزیابی، ارزشیابی عملکرد سه سال آخر حداقل « بسیار خوب» ، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی و حداکثر سن 50 سال از شرایط حضور در این دوره ها است.

وی گفت: در این خصوص تا کنون 166 نفر از کارشناسان شرکت ارزیابی و به این دوره ها معرفی شده اند که 23 نفر از آنان در دوره نخست  و 118 نفر در این دوره شرکت دارند. 

در پایان این مراسم گواهینامه پایان دوره به دانش آموختگان دوره نخست که در سال گذشته برگزار شد، اعطا شد.

کد خبر 215833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =