حمایت شرکت گاز استان مرکزی از 35 پایان نامه مرتبط با گاز

شانا_ گروه گاز: شرکت گاز استان مرکزی از 35 پایان نامه مرتبط با صنعت گاز حمایت مالی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه این شرکت ارتباط تنگاتنگی با جامعه دانشگاهی، نهادهای دانش بنیان و واحدهای پژوهشی توانمند دارد، گفت: شرکت گاز استان مرکزی از 35 پایان نامه مرتبط با صنعت گاز حمایت مالی کرد.

محسن کهوند افزود: بررسی جامع وضعیت فیلترها در ایستگاه های تقویت فشار و راه های بهینه سازی این فیلترها با اعتبار 250 میلیون تومان یکی از این پروژه ها است.

وی ادامه داد: این شرکت با دانشگاه تفرش و اراک تفاهمنامه همکاری امضا کرده و با تشکیل جلسه به صورت مداوم و دعوت از اساتید دانشگاه، این ارتباط را بر اساس نیاز صنعت پیگیری کرده است.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان مرکزی با تشکیل شورای پژوهشی که متشکل از اساتید دانشگاه، مدیران گاز استان و کارشناسان صنعت است همواره تلاش کرده است نیاز صنعت را با جامعه دانشگاهی در میان بگذارد.

کهوند درباره بودجه سال 93 این شرکت نیز گفت: 600 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ها و طرح های گازرسانی این استان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خاطرنشان کرد: در سال جاری روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند به شبکه سراسری گاز متصل می شوند و 110 هزار خانوار روستایی نیز از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به 80 روستا با 5 هزار و 500 انشعاب در جریان است و پروژه های تعمیراتی برای پایداری و مقاوم سازی شبکه گاز استان نیز در حال انجام است.

 
کد خبر 215873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =