همایش بین المللی فرصتهای فناورانه صنعت نفت و گاز برگزار می شود

شانا_ گروه نفت: نخستین همایش بین ‏المللی فرصت‏های فناورانه در صنعت نفت و گاز با همکاری وزارت نفت، وزارت امور خارجه و پژوهشگاه صنعت نفت، 14 اردیبهشت امسال برگزار می شود.

به گزارش شانا، معاون فناوری و روابط بین‏ الملل پژوهشگاه صنعت نفت در تببین ضرورت‏ها و اهداف برگزاری این همایش گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش، معرفی فرصت‏های موجود درحوزه فناوری صنعت نفت و گاز ایران با هدف خلق ارزش از طریق فناوری برای نمایندگان شرکت‏ها و کشورهای خارجی و داخلی است.

امیرعباس حسینی افزود: همایش بین ‏المللی فرصت‏های فناورانه با تمرکز بر روی توانمندی‏های پژوهشگاه به عنوان قطب پژوهشی صنعت نفت در دو بخش فناوری‏های قابل عرضه به متقاضیان و ایجاد زمینه ‏های مشترک همکاری فناورانه با شرکت‏های داخلی و خارجی توانمند به منظور توسعه فناوری و تکمیل زنجیره ارزش برگزار می‏ شود.

 به گفته وی، مهمانان خارجی و مسئولان دفاتر سازمان‏های بین المللی مستقر در ایران و در زمینه داخلی مسئولان R&D شرکت‏های وابسته به وزارت نفت، شرکت‏های خصوصی فعال در زمینه نفت، دانشگاه‏ ها، شرکتهای سرمایه گذاری، بانکها و بخشهای خصوصی و تمامی دست اندرکاران تولید ارزش در این صنعت از دعوت شدگان به این همایش هستند.

 حسینی با اشاره به بهره‏ برداری بهینه از فرصت نوزدهمین نمایشگاه بین ‏المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش گفت: برگزاری این رویداد مهم در آستانه افتتاح نوزدهمین نمایشگاه نفت، فرصتی مناسب را فراهم می کند تا شرکت کنندگان با دقت بیشتری به دور از هیاهوی نمایشگاه، با پیشرفت‏های فناورانه کشورمان آشنا شده که ادامه رایزنی‏ها در ایام برگزاری نمایشگاه نیز دنبال شود.

وی یادآور شد: امیدواریم با بهبود ایجاد شده در فضای همکاری‏های بین ‏المللی در این گونه همایش‏ها بتوانیم شریکان بالقوه و زمینه‏ های مشترک همکاری را شناسایی کرده و مذاکرات آینده همزمان با نمایشگاه با تلاش بیشتری دنبال شود.

همایش بین المللی فرصت های فناورانه صنعت نفت و گاز، چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش‏های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‏ شود.

کد خبر 215908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =