۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
  • کد خبر: 215993
معاون اول رئیس جمهوری از عسلویه دیدن کرد

شانا_گروه نفت: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری با همراهی بیژن زنگنه، وزیر نفت صبح امروز از فازهای میدان گازی پارس جنوبی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا اهمیت توسعه فازهای پارس جنوبی و افزایش تولید گاز از این میدان سبب شد تا دولتمردان دولت یازدهم برای خلق حماسه اقتصادی در پارس جنوبی که رئیس جمهور خواستار آن است، بطور مرتب از پایتخت گازی ایران بازدید کنند.

معاون اول رییس جمهوری امروز و در بدو ورود به عسلویه با همراهی بیژن زنگنه، وزیر نفت، از طریق بالگرد بر روند پیشرفت طرح توسعه فازهای 12 و 15 تا 18 پارس جنوبی نظارت کرد.

پیش از این محمد باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور  22 فروردین گذشته نیز به طور سرزده از فاز 12 پارس جنوبی به صورت زمینی و با یک فروند بالگرد از سایر فازهای پارس جنوبی بازدید و بر تسریع در اجرای این طرح‌ها تاکید کرده بود.

نوبخت در این بازدید تاکید کرد که با مدیریت جهادی و عزم ملی، در تسریع اجرای طرح‌های پارس جنوبی تلاش شود.

حسن روحانی،ر ئیس جمهور نیز 9 آذرماه پارسال بصورت هوایی از فازهای پارس جنوبی بازدید کرد و در جلسه‌ای که با حضور مدیران و متخصصان صنعت گاز و پتروشیمی کشور در فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی تشکیل شد، با زرخیز توصیف کردن این منطقه گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که با اقدام های سیاسی و بین‌المللی انجام شده از سوی دولت، فضا برای انجام فعالیت‌های اقتصادی در کشور بیشتر شده است.

به گزارش شانا بیژن زنگنه ، وزیر نفت پیش از این در حاشیه بازدید 5 فروردین در عسلویه اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال، 60 تا 80 میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز از پارس جنوبی افزوده می شود.


کد خبر 215993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =