برخورد با پیمانکاران کم کار میدان های مشترک در چارچوب مفاد قرارداد

شانا_ گروه نفت: با تاکید مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، با پیمانکاران کم کار میدان های مشترک در چارچوب مفاد قرارداد برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، عبدالرضا حاجی حسین نژاد در بازدید هفتگی از میدان های مشترک غرب کارون با اعلام اینکه با پیمانکاران کم کار میدان های مشترک در چارچوب مفاد قرارداد برخورد می شود، گفت: از این پس، کم کاری پیمانکاران از طریق روابط عمومی این شرکت، رسانه ای خواهد شد.

حسین نژاد تأکید کرد: در صورتی که پیمانکاری به تعهدات خود طبق برنامه عمل نکند، ضمن انعکاس کم کاری آن پیمانکار به مراجع ذیربط، از ارجاع کارهای بعدی آن در شرکت متن جلوگیری می شود.

پیمانکار آزادگان شمالی برای تسریع در توسعه، مهلت خواست

مدیرعامل شرکت متن در سفر اخیر خود از مراحل ساخت کارخانه فرآورش طرح توسعه میدان نفتی یادآوران بازدید کرد و در نشستی با پیمانکار اصلی و پیمانکاران فرعی طرح، ضمن تذکر به پیمانکاران کم کار، ‌به مدیران عامل شرکت های پیمانکار تأکید کرد که حضور مداوم و مستمری در محل اجرای طرح داشته باشند و به طور مستقیم در جریان پیشرفت پروژه قرار گیرند.

حسین نژاد از طرح توسعه آزادگان شمالی نیز بازدید کرد و دیدگاه خود را در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه به پیمانکارن اعلام کرد.

به دنبال این تذکر، پیمانکار بیع متقابل طرح توسعه آزادگان شمالی مهلت خواست تا پیشرفت ماهانه طرح را به میزان قابل قبولی بهبود بخشد.

روابط عمومی شرکت متن، مکلف به انعکاس فعالیت های پیمانکاران شد

حسین نژاد در ادامه، روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت را موظف به حضور مستمر در پروژه ها و انعکاس نحوه فعالیتهای پیمانکاران میدان های مشترک در رسانه ها کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه ابزاری برای شکل دادن افکار عمومی به شمار می آید، حضور پررنگ روابط عمومی در طرح های در دست اجرای شرکت متن و انعکاس نحوه فعالیت پیمانکاران در رسانه ها، می تواند موجب تشویق و یا تنبیه پیمانکاران فعال یا کم کار شود.

کد خبر 216281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =