۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
  • کد خبر: 216337
تامین نیروی انسانی در خطوط لوله جدید انتقال نفت

شانا_ گروه پالایش و پخش: نیروی انسانی مورد نیاز شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به منظور استفاده در طرح های جدید تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت با بیان اینکه انتقال روزانه 350 میلیون لیتر نفت خام و فرآورده نفتی در سراسر کشور مرهون تلاش 7500 نفر نیروی رسمی و قراردادی شرکت است، افزود: در صورت نیاز به نیروی انسانی در طرح های جدید، اقدام خواهد شد.

عباسعلی جعفری نسب با اشاره به افزایش خطوط لوله جدید،‌ گفت: تامین نیروی انسانی مورد نیاز در پروژه هایی مانند خط لوله انتقال سوخت جت از ری به فرودگاه امام(ره) لازم است.

وی تصریح کرد: با توجه به پراکندگی جغرافیایی مراکز انتقال و تاسیسات شرکت، نیروی انسانی مورد نیاز این مراکز در سراسر کشور باید تامین شود.

در همین رابطه مدیر منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش با تاکید بر نگهداشت نیروهای موجود و جذب نیروهای تخصصی بیشتر در ستاد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، از نگاه ویژه به مناطق یازدهگانه این شرکت اشاره کرده است.

نصر از اخذ مجوز جذب 117 نفر در سال گذشته خبر داد و گفت: برای تسریع شرایط جذب، مقرر شده است از کسانی که در آزمونهای قبلی صنعت نفت پذیرفته شده اند،‌ مصاحبه شود.

وی همچنین بحث جداسازی منطقه تهران از کلانشهر تهران برای تسهیل جذب نیرو برای این منطقه را مطرح کرد و گفت: در این صورت در شرایط بهتری می توان به تامین نیروی انسانی مورد نیاز اقدام کرد.

کد خبر 216337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =