بازدید اعضای کمیسیون انرژی از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت

شانا _ گروه دولت و مجلس: نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اعضای کمیسیون عصر روزسه شنبه این هفته از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید می کنند.

به گزارش شانا، علی مروی گفت: اعضای کمیسیون انرژی عصر روزسه شنبه این هفته از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید می‌کنند تا از نزدیک با آخرین دستاورد‌ها و عملکرد بخش انرژی آشنا شوند. 

پارسال نیز جمعی از نمایندگان مجلس بخصوص در کمیسیونهای انرژی، برنامه، بودجه و محاسبات، صنایع و معادن، اجتماعی، فرهنگی، امنیت ملی و اقتصاد از نمایشگاه هجدهم بازدید کردند. 

امسال پیش بینی می‌شود تعداد بیشتری از نمایندگان مردم در خانه ملت از توانمندیهای صنعت نفت در نمایشگاه نوزدهم بازدید کنند، رویکرد نمایندگان مجلس به طور طبیعی باتوجه به ماموریت کمیسیونهای متبوعشان در بازدید از نمایشگاه تخصصی نفت و گاز متفاوت است. 

 به طور مثال اعضا کمیسیون انرژی بیشتر مسائل فنی و تخصصی را بررسی می‌کنند. اعضای کمیسیون برنامه و بودجه نیز به فراخور ماهیت کمیسیون بیشتر اهداف برنامه و بودجه را در بخش نفت و گاز کشور پی می‌گیرند. 

گفتنی است: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با مشارکت ١٨٠٠ شرکت فعال داخلی و خارجی در حوزه نفت و انرژی از ٣٣ کشور جهان، سه شنبه ١۶ اردیبهشت ماه در تهران آغاز به کار می‌کند.

کد خبر 216419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =