حضور یکپارچه واحدهای تحقیق و توسعه صنعت نفت در نمایشگاه نفت

شانا_ گروه نفت: همه واحدهای تحقیق و توسعه (R & D) صنعت نفت ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور فعال دارند.

به گزارش خبرنگار شانا، سالن 18 نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در ایام برگزاری (16 تا 19 اردیبهشت ماه)، پذیرای همه فعالان عرصه تحقیق، پژوهش، فناوری و توسعه صنعت نفت و علاقمندان به این حوزه است.

بر اساس این گزارش، در سالن 18 نمایشگاه بین المللی نفت که با عنوان "سالن پژوهش و فناوری صنعت نفت ایران" و با محوریت معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت دایر است، مدیریتهای پژوهش و فناوری چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت، پارک فناوری پردیس، موسسه مطالعات بین المللی انرژی، جهاد دانشگاهی و شرکتهای دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی فعال در صنعت نفت حضور دارند.

واحدهای تحقیق و توسعه فعال در صنعت نفت با هدف معرفی و آگاهی از اقدامهای علمی مفید، نتایج و دستاوردهای حاصل از فعالیتهای پژوهشی و  هم افزایی بیشتر واحدهای در سالن 18 نمایشگاه حضور یکپارچه دارند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ١٦ تا ١٩ اردیبهشت امسال در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.



  

کد خبر 216526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =