کنفرانس جهانی فناوریهای پتروشیمی در قطر برگزار می شود

شانا _ گروه بین الملل: شرکتهای پیشرو در صنعت پتروشیمی برای بررسی روند تکاملی کاتالیستها در کنفرانس سالانه جهانی فناوریهای پتروشیمی در قطر گردهم می آیند.

به گزارش پایگاه خبری زاویه، تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در خاورمیانه، روی فناوریهای جدید سرمایه گذاری می کنند تا به ترکیب بهتری در خوراک پتروشیمی ها دست یابند و در رقابت از دیگران پیشی بگیرند.

این سرمایه گذاری به آنها کمک می کند که محصولات بهتری به مشتریان ارائه دهند و فرصتهای تجاری بیشتری بدست آورند.

چهارمین کنفرانس سالانه جهانی فناوریهای پتروشیمی از 6 تا هشتم ماه مه (16 تا 18 اردبیهشت ماه) در هتل گراند حیات دوحه در قطر برگزار می شود.

این کنفرانس کارشناسان نفت و گاز جهان را گردهم می آورد تا درباره پیشرفتهای اخیر صنعت پتروشیمی به بحث بشینند.

این کنفرانس شامل پنلهای گفتگو، جلسه های تحلیلی و ارائه هایی در دو روز نخست است و روز آخر به برگزاری کارگاه ها اختصاص دارد.

دکتر جین  ماریا بست، مدیر موسسه کاوست کاتالایزز سنتر (کی سی سی) عربستان سعودی یکی از سخنرانان این کنفرانس است و درباره تکامل کاتالیستها برای پوشش چالشهای پیش روی صنعت پتروشیمی در سالهای آینده سخنرانی می کند.

وی به واکاوی در مورد توسعه یک کاتالیزور که در صنایع شیمیایی، نفت و انرژیهای جدید به کار می رود، صحبت می کند.

بست همچنین در مورد راهبردهای جدید پالایشی که بر اساس نسل جدید کاتالیستهای قادر به دستیابی به واکنشهای آبشاری، فعالیت می کنند، سخن خواهد گفت.

جین  ماریا بست، که از سال 2009 با کی سی سی همکاری می کند تجارب بسیاری در زمینه کاتالیستها دارد.

شرکت نفت کویت، شرکت پتروشیمی قطر (کاپکو)، انستیتو تحقیقات عملی کویت و شرکت اتیلن و مشتقات مصر نیز در این کنفرانس شرکت می کنند.

این شرکتها موضوع هایی همچون هدف بهبود عملیاتی، مدیریت یکپارچگی کربن در مجتمع های پتروشیمی، بهبود کارخانجات بوسیله توسعه نظارت بر تأسیسات، فناوری واشکافت برای تبدیل زغال سنگ به پلاستیک و فناوریهای انتقال در صنایع پتروشیمی را در نظر دارند.

یونیدنس تکنولوژی، متخصص در تیوب برگردان بارگزاری کاتالیست در محلول آمونیاک، متانول و هیدروژن به عنوان برونز اسپانسر در کنفرانس حضور دارد.

یونیدنس در این کنفرانس یونیلودر را به همراه چندین فناوری دیگر معرفی خواهد کرد.

کنفرانس بین‌المللی فناوری پتروشیمی از سوی مجمع تولیدکنندگان مستقل برق که یک سازمان مردم نهاد متشکل از مدیران ارشد و شرکتهای مرتبط با حوزه انرژی است، حمایت می‌شود.

کد خبر 216556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =