آغاز بکار نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شانا_گروه نفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز (سه شنبه 16 اردیبهشت) با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از سفیران کشورها و نمایندگان رسانه های خارجی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت با حضور 33 کشور و با حضور٦٠٠ شرکت خارجی و 1200 شرکت داخلی از امروز (16 اردیبهشت) به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی نفت برگزار می شود.

سفیران 18 کشور از جمله فرانسه، استرالیا، مالزی، سوئیس، چک و هند در مراسم افتتاحیه حضور دارند.

عمده شرکت‌های خارجی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حوزه پیمانکاری، مهندسی مشاور، تولیدکنندگان تجهیزات، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، تولیدکنندگان فراورده‌های نفتی و سرمایه گذاری، فعالیت دارند.

فضای درخواست شده از سوی ٦٠٠ شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه صنعت نفت نسبت به دوره قبل ١٢٠ درصد رشد داشته، به طوری که دو هفته قبل از شروع این نمایشگاه دیگر هیچ فضایی برای واگذاری به شرکت‌کنندگان باقی نمانده است.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه بیش از ١٢٠٠ شرکت داخلی حضور دارند که دارای زیرگروههای تخصصی زیادی همچون، پیمانکاران عمومی، مهندسان مشاور، مراکز پژوهشی وآموزشی، خدماتی (فنی و بازرگانی)، بهینه‌سازی مصرف سوخت، پیمانکاران ساختمان و نصب، شرکت‌های فناوری، سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت و تولید‌کنندگان و صادرکنندگان فراورده‌های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی است.


کد خبر 216595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =