امضای تفاهمنامه همکاری علمی ایران و سازمان زمین شناسان اروپا

شانا _ گروه نفت: تفاهمنامه همکاری علمی میان شرکت ژئوفیزیک دانا و سازمان زمین شناسان EAGE اروپا امضا شد.

محسن دانش خواه، مدیرعامل شرکت ژئوفیزیک دانا در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار داشت: بر اساس این تفاهمنامه سازمان زمین شناسان و مهندسان اروپا EAGE برای دانشجویان و کارکنان صنعت نفت ایران دوره ها و کلاسهای علمی و عملی آموزشی در زمینه زمین شناسی، ژئوفیزیک و مهندسی مخزن در ایران برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به این که پیش از این در زمان تحریمهای بین المللی بر ضد کشورمان مهندسان و دانشجویان ایرانی برای حضور در دوره های آموزشی سازمان زمین شناسان و مهندسان اروپا EAGE مجبور حضور در کشورهای همسایه بودند.

ریموند کهیل، مدیر منطقه خاورمیانه سازمان زمین شناسان و مهندسان اروپا EAGE نیز با بیان این که این سازمان به دنبال شناسایی فرصت ها همکاری با صنعت نفت ایران است به خبرنگار شانا گفت: هم اکنون استعدادهای زیادی در حوزه زمین شناسی و ژئو فیزیک در صنعت نفت و دانشگاه های ایران وجود دارد که می توانیم با این استعداد ها همکاری و کارگاه های مختلفی را داشته باشیم.

وی سازمان زمین شناسان و مهندسان اروپا EAGE بزرگترین نهاد فعال در زمینه علوم زمین است که در زمینه فعالیتهای بالادستی صنعت نفت حضور دارد؛ این سازمان هم اکنون دفاتری در آمریکا، روسیه و خارومیانه و سایر نقاط نفت و گاز خیز دارد.

مدیر منطقه خاورمیانه سازمان زمین شناسان و مهندسان اروپا (EAGE) با اشاره به حضور خود در نمایشگاههای بین المللی مختلف در سراسر جهان، گفت: انتظار داشتم با یک نمایشگاه کوچک نفتی در ایران روبرو شوم اما نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بسیار بزرگ، با کیفیت و پرشوری است، ضمن این که تعداد بازدید کنندگان و متخصصان در این نمایشگاه شگفت آور است.

کد خبر 216720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =