کمرنگ شدن تحریمها دلیل حضور ما در ایران است

شانا _ گروه بین الملل: مدیر صادرات هیلوکیبل کاهش تحریمهای ایران را یکی از دلایل اصلی حضور این شرکت آلمانی در نمایشگاه نوزدهم نفت ایران برشمرد.

هارتموت کلنر وونبرگن، مدیر صادرات شرکت آلمانی هیلوکیبل، در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به خبرنگار شانا گفت: این شرکت از سال 1978 تاسیس شده و پس از  35 سال فعالیت مداوم توانسته است به گردش مالی سالانه 422 ملیون یورو برسد.

وی افزود: شرکت هیلوکیبل هم اکنون بیش از 15 هزار محصول مختلف مانند کابلهای زیرساخت، کابلهای فلکسیبل و کابلهای انعطاف پذیر را در دو کارخانه متعلق به شرکت در آلمان تولید می کنند.

مدیر صادرات این شرکت آلمانی در باره فعالیتشان در ایران گفت: ما از طریق نماینده انحصاری شرکت هیلوکیبل در امارات، با شرکت پارسیان شبکه، ارتباط برقرار کردیم و از طریق این شرکت وارد بازارهای ایران شدیم.

وونبرگن در باره لغو تحریمها و تاثیر آن بر روی روابط شرکت های اروپایی با ایران، گفت: کمرنگ شدن تحریمها سبب شد ما تصمیم به حضور در بازارهای ایران و نمایشگاه بین المللی نفت بگیریم، زیرا با توجه به قابلیت و ظرفیت بالای بازارهای ایران و روند رفع تحریمها، نیاز به حضور در این بازار و صادرات کالاهای خود به این کشور را احساس کردیم.

وی همچنین درباره فعالیتهای آینده این شرکت در ایران گفت: شرکت ما در نظر دارد بیشتر در حوزه صنایع ایرانی سرمایه گذاری کند.

وونبرگن این رویداد را فرصتی مناسب برای نمایش کالاها و ایجاد ارتباطات تجاری خواند و گفت: شرکت ما امسال برای نخستین بار در این نمایشگاه شرکت می کند اما می توانم بگویم به طور قطع سالهای آینده دوباره شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: شرکت هیلوکیبل در نظر دارد روی بازارهای تجاری ایران تمرکز بیشتری پیدا کند و به همین دلیل حضور در نمایشگاههای صنعتی اهمیت بالایی دارد.


کد خبر 216783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =