آمادگی یک شرکت داخلی برای تعمیر اساسی پمپهای درون چاهی

شانا _ گروه نفت : یکی از شرکتهای داخلی در نوزدهمین نمایشگاه نفت آمادگی خود را برای تعمیر و بازسازی تمامی پمپهای دورن چاهی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت پتکو  ظهر امروز (سه شنبه 17 اردیبهشت) در میزگرد تخصصی ساخت داخل، چالش ها و راهکارها که با حضور جمع کثیری از پیمانکاران و سازندگان فعال در سطح شرکت مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد، اظهارداشت: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هم اکنون یکی از وقایع مهم منطقه خاورمیانه تبدیل شده است و شرکت های بخش خصوصی می توانند به راحتی با مدیران و تصمیم گیران صنعت نفت ارتباط مستقیم داشته باشند.

مسعود تجریشی با تشریح عملکرد این شرکت در زمینه طراحی و ساخت پمپهای درون چاهی طی سه دهه گذشته گفت: تاکنون شرکت پتکو بیش از 30 پروژه در بخش های نمک زدایی، بهره برداری و انتقال در سطح شرکت مناطق نفتخیز جنوب اجرا کرده است.

وی با اشاره به آغاز کار طراحی و ساخت پمپ های درون چاهی مدل BB3 در شرکت پتکو گفت: این شرکت آمادگی دارد بدون دریافت دستمزد تمامی پمپهای دورن چاهی شرکت مناطق نفتخیز جنوب را تعمیر و بازسازی کند.

تجریشی با تاکید بر وجود قوانین حمایتی در کشور و صنعت نفت گفت: هم اکنون برای شتاب بخشی در استفاده از توان داخلی نیاز است این قوانین و مقررات در شرکتهای دولتی تشریح و اطلاع رسانی شود.

 


کد خبر 216803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =