روتورک محدودیتی برای همکاری با ایران ندارد

شانا_ گروه بین الملل: نماینده انحصاری شرکت چند ملیتی روتورک، بازار انرژی ایران را یکی از بازارهای مهم دنیا خواند و بر ادامه فعالیت این شرکت در این بازار تاکید کرد.

شهرام صادقی، نماینده انحصاری شرکت روتورک در ایران، در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در گفت و گو با خبرنگار شانا اعلام کرد: روتورک، سازنده انواع عملگرها در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تا به حال در 19 دوره نمایشگاه نفت و گاز تهران نیز حضور داشته است و ایران را به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای خود می داند.

وی با یادآوری فعالیت 55 ساله روتورک در ایران، افزود: ایران یکی از بازارهای عمده شرکت روتورک است و سیاست خارجی کشورها، تاثیری بر خط مشی این شرکت نمی گذارد.

صادقی افزود: ما مشتریان ارزشمند زیادی در ایران داریم و شرکت روتورک، حاضر به قطع پشتیبانی از مشتریانش نیست.

وی عمده ترین تفاوت نمایشگاه نفت و گاز امسال و با سال گذشته را، رشد چشمگیر حضور شرکتهای چینی دانست.

نماینده انحصاری روتورک دلیل حضور شرکتهای خارجی، به ویژه اروپایی را در نمایشگاه ، نوعی سرمایه گذاری برای چند سال آینده دانست و گفت: شرکتهای اروپایی، نمی خواهند پس از تسهیل شرایط در ایران، از بازار جا مانده باشند، برای همین نیز از حالا شروع به حضور امتحانی در نمایشگاه را کرده اند.

وی درباره قدرت رقابت شرکتهای داخلی با شرکتهای خارجی بزرگ مانند روتورک گفت: تا آنجا که ما در نمایشگاه می بینم، شرکتهای چینی بیشتر وارد رقابت در تمام حوزه ها شده اند، اما کیفیت مهم است و روتورک تا به حال توانسته جایگاه خود را در بازار ایران حفظ کند.

به گفته صادقی، اگر همین روند خرید کالای چینی که از نظر کیفیت ضعیف هستند ادامه یابد، آینده صنعت ایران دچار مشکل می شود و تا چند سال دیگر به یک بن بست صنعتی می رسیم .

کد خبر 216805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =