نوسازی پالایشگاههای کشور به نفع اقتصاد و محیط زیست است

شانا _ گروه دولت و مجلس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: همه پالایشگاههای کشور باید نوسازی شود، از منظر بودجه مشکل نداریم.

قاسم عزیزی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در گفتگو با خبرنگار شانا، افزود: سرمایه گذاری در بخش پالایش کشور باید افزایش یابد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: تجهیز همه پالایشگاه‌های کشور به فناوری سطح بالای جهانی ضروری است، زیرا باید فرآوردههای تولیدی از نفت خام مانند بنزین استانداردهای کلاس جهانی را کسب کنند.

این نماینده مجلس در بیان ضرورت نوسازی و تجهیز پالایشگاههای کشور، ایجاد ارزش افزوده، حفظ محیط زیست و ارزش اقتصادی بالا فرآوردهای انتهای زنجیرهٔ تولید را مزیتهای تجهیز پالایشگاههای کشور به تکنولوژی روزآمد دانست.

عزیزی گفت: امسال در قانون بودجه اعتبار مناسبی برای نوسازی پالایشگاه‌ها پیش بینی شده است.

به گزارش شانا، دیروز (چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) برخی از نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کردند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت با حضور ٣٣ کشور و با حضور ۶٠٠ شرکت خارجی و ١٢٠٠ شرکت داخلی از ١۶ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده است و به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای تهران به کار خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 216963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =