شرکتهای خارجی برای دوران اوج صنعت نفت ایران لحظه شماری می کنند

شانا _ گروه بین الملل: نماینده یک شرکت کره ای در نمایشگاه نفت ایران اعلام کرد که از هم اکنون خود را برای بازگشت دوران اوج صنعت نفت ایران آماده می کند.

جین-هو پارک، معاون رئیس شرکت کره ای دی اچ پی انجینیرینگ اعلام کرد که تحول در رویکرد بین المللی و مدیریت صنعت نفت ایران سبب شده است این شرکت برای گسترش فعالیت های خود در این کشور مصمم شود.

وی با اشاره به دورنمای مثبت حضور شرکتهای بزرگ در بازار ایران پس از پایان تحریم و اصلاح سازکار قراردادهای نفتی، اعلام کرد که از هم اکنون برای فعالیت جسورانه در ایران آماده می شود.

این شرکت کره ای در زمینه تولید مبدلهای حرارتی فعالیت می کند و امسال برای نخستین بار است که نمایشگاه نفت ایران حاضر می شود.

پارک اعلام کرد که از گستردگی نمایشگاه نفت ایران شگفت زده شده و این نمایشگاه فرصت گفت و گو با مشتریان احتمالی فراوانی را برای این شرکت فراهم کرده است.

نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران روز سه شنبه (١٦ اردیبهشت) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران افتتاح شد؛ این نمایشگاه به مدت چهار روز و تا روز جمعه ١٩ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران ادامه دارد.

کد خبر 216998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =