بنزین‌های وارداتی آلودگی ندارند، برخی به دنبال فضاسازی سیاسی‌اند

شانا _ گروه دولت ومجلس: سازمان حفاظت محیط زیست با نمونه برداری از برخی جایگاه‌های بنزین در تهران به این نتیجه رسید که بنزین‌های وارداتی با استانداردهای یورو منطبق بوده و آلوده بودن آنها صحت ندارد.

یوسف رشیدی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه بنزین‌های وارداتی با استانداردهای یورو انطباق دارند گفت: سازمان حفاظت محیط زیست بنزین پتروشیمی‌ها را آلوده و آن را برای سلامتی شهروندان خطرناک قلمداد می‌کند، اما در مورد بنزین‌های وارداتی چنین بحثی مطرح نیست.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا محصولات پتروشیمی به عنوان سوخت مورد استفاده قرار نمی‌گیرند که این موضوع نیز در ایران به همت وزارت نفت متوقف شده است.

رشیدی با بیان این مطلب که بنزین وارداتی به هیچ عنوان آلوده نیست تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست با نمونه برداری از برخی جایگاه‌های بنزین در تهران به این نتیجه رسید که بنزین‌های وارداتی با استانداردهای یورو منطبق بوده و آلوده بودن آنها صحت ندارد.

رئیس مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: به نظر می‌رسد مطرح شدن آلوده بودن بنزین‌های وارداتی شائبه‌ای سیاسی است و برخی افراد به دنبال فضاسازی کاذب در این مورد هستند.



کد خبر 217267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =