بزرگان پتروشیمی جهان به ایران می آیند

شانا_گروه پتروشیمی: یازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) هفده و هجده خرداد امسال برگزار می شود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار  شانا اظهار کرد: همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران امسال با حضور پررنگ کشورهای خارجی و نیز فعالان صنعت پتروشیمی ایران ،خرداد ماه برگزار خواهد شد.

عباس شعری مقدم افزود: این همایش محل مناسبی برای رایزنی و توسعه همکاریهای بین المللی فعالان صنعت پتروشیمی کشورمان خواهد بود و فرصتهای جدید سرمایه گذاری نیز به علاقه مندان به سرمایه گذاری ارائه می شود.

وی ادامه داد: این همایش با هدف شناخت متقابل و معرفی توانمندی‌های صنعت ایران پایه گذاری شده است و امکان تعامل سازنده با همه شرکت‌های عرضه کننده فن‌آوری را فراهم می‌کند.

به گزارش شانا، همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) همزمان با شکوفایی فرآیند دیپلماسی، مقارن با 50 سال تلاش در صنعت پتروشیمی ایران و هماهنگ با دیپلماسی انرژی وزارت نفت با حضور بزرگان پتروشیمی ایران و جهان، به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می شود.

در این همایش برنامه "جهش دوم" توسعه صنعت پتروشیمی ایران و راه های توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی با هدف رسیدن به ظرفیت 100 میلیون تن تولید با حضور صاحبنظران، متخصصین و مدیران ارشد صنعت پتروشیمی ایران و جهان بررسی خواهد شد.

 نوآوری های صنعت پتروشیمی در بخش دانش فنی، محیط زیست، ایمنی، کاربردهای جدید محصولات پتروشیمی وتجارت بین المللی از اهم محورهای مورد بحث این همایش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش به وبگاه اطلاع رسانی این همایش به نشانی www.ipf2014.com مراجعه کنید.

 به گزارش شانا، دهمین همایش صنعت پتروشیمی اردیبهشت ١٣٩٢ با حضور بیش از ١٠٠ مهمان خارجی از ٣٦ شرکت بین المللی فعال در صنعت پتروشیمی و همچنین بیش از ٧٥٠ شرکت کننده داخلی از ٢١٠ شرکت ایرانی برگزار شد.

کد خبر 217271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =