استاندارد نبودن بنزین وارداتی صحت ندارد

شانا_ گروه دولت و مجلس: رئیس مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این که گفته می‌شود کیفیت بنزین‌های وارداتی با استانداردهای 15 سال گذشته سنجیده شده‌اند کاملا بی اساس و مردود است.

یوسف رشیدی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که خبرهای منتشر شده در مورد استاندارد نبودن بنزین‌های وارداتی صحت ندارد گفت: این که گفته می‌شود کیفیت بنزین‌های وارداتی با استانداردهای 15 سال گذشته سنجیده شده‌اند کاملا بی اساس و مردود است.

وی افزود: بحث استاندارد یورو4 موضوعی جدید و تازه‌ای قلمداد می‌شود، لذا نمی‌توان عنوان کرد که کیفیت بنزین‌های وارداتی با استانداردهای یورو در سالهای گذشته سنجیده شده است.

رشیدی تصریح کرد: براساس توافقات انجام شده میان سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نفت، واردات بنزین باید با استاندارد یورو منطبق باشد که این موضوع نیز تا به حال رعایت شده است.

رئیس مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: براساس مصوبات جدید، سوخت جایگاههای کشور هر سه ماه یکبار توسط سازمان حفاظت محیط زیست آنالیز و نمونه گیری می‌شود که در آخرین نمونه گیری صورت گرفته مشخص شد که بنزین جایگاهها با استاندارد یورو4 مطابقت دارد.


کد خبر 217455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =