۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر: 217536
صنعت ارتباطات، از محورهای اساسی توسعه است

شانا_ گروه نفت: رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: صنعت ارتباطات، از محورهای اساسی توسعه است و حضور مدیران لایق در روابط عمومی سازمانهای مختلف نشان دهنده اهمیت این حوزه است.

به گزارش خبرنگار شانا، حمیدرضا کاتوزیان صبح امروز (شنبه 27 اردیبهشت ماه) در مراسم رونمایی از نخستین پورتال چهار زبانه حوزه نفت و گاز ایران در پژوهشگاه صنعت نفت با بیان این مطلب گفت: با توجه به رشد صنعت ارتباطات در سطح جهان، پژوهشگاه صنعت نفت نیز به دنبال استفاده حداکثری از این صنعت و برقراری ارتباطات موثر در این حوزه است.

وی با اشاره به سابقه شکل گیری صنعت ارتباطات گفت: قدرتهای اقتصادی بزرگ دنیا با هدف کنترل افکار عمومی و دستیابی به مقاصد سیاسی خود، نسبت به شناسایی و بکارگیری علم ارتباطات اقدام کردند؛ اما خوشبختانه به تدریج بهره برداری مثبت از علم ارتباطات در جهان شکل گرفت و این علم به صنعتی قدرتمند تبدیل شد.

سایت خبری پژوهشگاه صنعت نفت، سال آینده راه اندازی می شود

رئیس روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت نیز در این مراسم از برنامه پژوهشگاه صنعت نفت برای آموزش خبرنگاران حوزه انرژی با همکاری موسسه مطالعات بین المللی انرژی خبر داد و گفت: همچنین برنامه ریزی کرده ایم سایت خبری پژوهشگاه صنعت نفت همزمان با بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شود.

مجتبی راد با اشاره به نقش انرژی در اقتصاد ایران، یادآور شد: روابط عمومی های وزارت نفت می توانند در بازگشت امید به بدنه صنعت نفت و تثبیت جایگاه این صنعت در عرصه بین المللی موثر باشند.

راد با اشاره به پیچیده تر شدن ارتباطات انسانی همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی در سطح جهان گفت: این امر، تحول در نحوه تعاملات و ارتباطات را اجتناب ناپذیر کرده است و استفاده از نیروی انسانی متخصص و متناسب سازی مسئولیتهای سازمانی با تخصص افراد به تحقق این هدف کمک می کند.

کد خبر 217536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =