زمینه های جذب سرمایه در شرکت نفت خزر فراهم شده است

شانا_ گروه نفت: زمینه های جذب سرمایه گذار در شرکت نفت خزر با توسعه فعالیتهای و بر اساس طرحها و پروژه های این شرکت فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت نفت خزر اظهار کرد: با توسعه فعالیتهای شرکت نفت خزر و بر اساس طرح ها و پروژه های تعریف شده در این شرکت، زمینه های جذب سرمایه در زمینه های مختلف پشتیبانی فنی، راهبری ناوگان، ایجاد حوضچه های فراگیر ساحلی، فراهم آوردن امکانات لجستیک، تولید زودهنگام و ازهمه مهمتر توسعه و تولید از میادین در حال کشف فراهم شده است.

علی اصولی با اشاره به رویکرد بهره گیری از فرصت های جذب سرمایه و خدمات فنی و مهندسی در نمایشگاه نوزدهم صنعت نفت گفت: این نمایشگاه در ایجاد زمینه های جذب سرمایه موثر بود.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت خزر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ضمن معرفی دستاوردها و توانمندی های خود، نسبت به معرفی طرحها و پروژه های آتی این شرکت از طریق توزیع فرآورده های انتشاراتی به واسطه حضور فعال و دائمی مدیرعامل و کارشناسان ذیربط در محل غرفه شرکت ملی نفت ایران اقدام کرد. در زمان برگزاری نمایشگاه، شرکت نفت خزر جلسه ها و مذاکره های مختلفی با شرکت ها و پیمانکاران داخلی و خارجی برگزار کرد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مدیران، روسا و کارشناسان بخش های مختلف حضور گسترده و فعالی در نمایشگاه داشتند و ضمن بازدید هدفنمند از سالن ها و غرفه های داخلی و خارجی به منظور تامین نیازمندی های فنی، عملیاتی، مهندسی و پشتیبانی شرکت اقدام کردند.
 

کد خبر 217549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =